Uus koduleht

Fookus Meedia ajakirjade reklaamiinfo asub nüüd uuel aadressil: www.fg1.ee.

Ajakirjade kirjastaja Fookus Meedia ja veebiportaale majandav Geenius Meedia moodustasid ühise müügiorganisatsiooni fg1 meedia ning tulid välja kahe uue veebiportaaliga.

Uut ettevõtet fg1 meedia juhib 20aastase meediakogemusega Egle Haidak. Ta on olnud Ajakirjade Kirjastuse reklaamidirektor, ajakirja Mood tegevjuht ja Dentsu​ Aegis Nework​ gruppi kuuluva digiagentuuri Isobar Eesti juht.

fg1 meedia tooteportfelli kuuluvad Eesti parim tehnoloogiauudisteportaal Geenius, Eesti suurima tiraažiga naistekuukiri Tiiu, ajaloo- ja nostalgiajakiri Elukiri ning Eesti suurim moeajakiri Mood.

Mai alguses alustasid beetaversioonidega uued portaalid mood.ee ja auto.geenius.ee.

Mood.ee jagab iga päev oma lugejatega uudiseid moe-, ilu-, disaini-, kunsti- ja reisimaailmast. See on portaal kõigile, kes hindavad kõrgelt nii Eesti kui ​ka ​välismaist disaini moest arhitektuurini ​ja kelle jaoks reisimine ning kultuurielamused on sama loomulik osa elust kui hommikune tass kohvi. Mood.ee kolmeliikmelist toimetust juhib Silvia Pärmann.

Mood.ee eesmärgiks on aasta lõpuks jõuda 70 000 unikaalse kasutajani kuus ja teha seda samas tempos poolteise aasta eest alustanud geenius.ee-ga. Esimestel nädalatel on portaal endale seatud esimesi eesmärke unikaalsete kasutajate osas kahekordselt ületanud.

Autogeenius on portaal laiale lugejaskonnale, mitte ainult kitsalt autohuvilistele, nagu enamus teisi Eesti autoväljaandeid. Me tahame uue portaaliga mitmekordistada autoteemadel lugejate hulka Eestis ning teeme seda läbi uute lähenemisnurkade, põnevate kaasautorite ja inimesi puudutava teemakäsitluste. Autogeenius on ka ainus väljaanne Eestis, mis avaldab igal Eesti keeles nädalal värskeid Jeremy Clarksoni autoarvustusi.

Autogeeniuse start näitab, et tegemist on projektiga, millel on perspektiivi kasvada Geeniuse põhilehest suuremaks – lehel on ilmunud juba mitu lugejamagnetit, mis on tõstnud lehe on lugejanumbrid väga tihedalt Geeniuse digilehe kannule.

Fookus Meedia alustas 2007. aastal raamatukirjastusena, millelt ilmus ridamisi menukeid – käsitööraamatutest elulugude ja Jeremy Clarksoni tõlgeteni. Oktoobris 2011 alustas Fookus Meedia kuukirja Tiiu kirjastamist, mis tõusis kiiresti suurima tiraažiga naistekuukirjaks Eestis. 2014. aasta kevadel ostis Fookus Meedia ajakirja Elukiri ning 2016. aastal võttis üle ajakirja Mood kirjastamise.

Geenius Meedia alustas 2015. aasta sügisel tehnoloogiaportaaliga Geenius.ee. 2017. aasta alguses ühines Geenius Meediaga podcaste Digitund ja Restart tootev Raadio 1.