Fookus Meedia ajakirjade reklaamiinfo asub nüüd uuel aadressil: www.fg1.ee.

Ajakirjade kirjastaja Fookus Meedia ja veebiportaale majandav Geenius Meedia moodustasid ühise müügiorganisatsiooni fg1 meedia ning tulid välja kahe uue veebiportaaliga.

Uut ettevõtet fg1 meedia juhib 20aastase meediakogemusega Egle Haidak. Ta on olnud Ajakirjade Kirjastuse reklaamidirektor, ajakirja Mood tegevjuht ja Dentsu​ Aegis Nework​ gruppi kuuluva digiagentuuri Isobar Eesti juht.

fg1 meedia tooteportfelli kuuluvad Eesti parim tehnoloogiauudisteportaal Geenius, Eesti suurima tiraažiga naistekuukiri Tiiu, ajaloo- ja nostalgiajakiri Elukiri ning Eesti suurim moeajakiri Mood.

Mai alguses alustasid beetaversioonidega uued portaalid mood.ee ja auto.geenius.ee.

Mood.ee jagab iga päev oma lugejatega uudiseid moe-, ilu-, disaini-, kunsti- ja reisimaailmast. See on portaal kõigile, kes hindavad kõrgelt nii Eesti kui ​ka ​välismaist disaini moest arhitektuurini ​ja kelle jaoks reisimine ning kultuurielamused on sama loomulik osa elust kui hommikune tass kohvi. Mood.ee kolmeliikmelist toimetust juhib Silvia Pärmann.

Mood.ee eesmärgiks on aasta lõpuks jõuda 70 000 unikaalse kasutajani kuus ja teha seda samas tempos poolteise aasta eest alustanud geenius.ee-ga. Esimestel nädalatel on portaal endale seatud esimesi eesmärke unikaalsete kasutajate osas kahekordselt ületanud.

Autogeenius on portaal laiale lugejaskonnale, mitte ainult kitsalt autohuvilistele, nagu enamus teisi Eesti autoväljaandeid. Me tahame uue portaaliga mitmekordistada autoteemadel lugejate hulka Eestis ning teeme seda läbi uute lähenemisnurkade, põnevate kaasautorite ja inimesi puudutava teemakäsitluste. Autogeenius on ka ainus väljaanne Eestis, mis avaldab igal Eesti keeles nädalal värskeid Jeremy Clarksoni autoarvustusi.

Autogeeniuse start näitab, et tegemist on projektiga, millel on perspektiivi kasvada Geeniuse põhilehest suuremaks – lehel on ilmunud juba mitu lugejamagnetit, mis on tõstnud lehe on lugejanumbrid väga tihedalt Geeniuse digilehe kannule.

Fookus Meedia alustas 2007. aastal raamatukirjastusena, millelt ilmus ridamisi menukeid – käsitööraamatutest elulugude ja Jeremy Clarksoni tõlgeteni. Oktoobris 2011 alustas Fookus Meedia kuukirja Tiiu kirjastamist, mis tõusis kiiresti suurima tiraažiga naistekuukirjaks Eestis. 2014. aasta kevadel ostis Fookus Meedia ajakirja Elukiri ning 2016. aastal võttis üle ajakirja Mood kirjastamise.

Geenius Meedia alustas 2015. aasta sügisel tehnoloogiaportaaliga Geenius.ee. 2017. aasta alguses ühines Geenius Meediaga podcaste Digitund ja Restart tootev Raadio 1.

Mood081_545px

Uuel kujul Mood ilmus tiraažiga 12 000 eksemplari ja ajakirja maht oli 156 lk.

Ajakirja ilmumisega kaasneb ulatuslik turunduskampaania. Kasutame e-postiturundust, sotsiaalmeediat, Delfit ja Google’i reklaamivõrgustikku. Ajakirjade vahele inserdime 45 000 tellimiskupongi. Numbrireklaamid jooksevad Trio suuremates raadiokanalites.

29. augustist kuni aasta lõpuni on Mood Rimi ja Selveri kettides müügil erialustel.

Alates septembrist annab Eesti ainsat moeajakirja Mood välja kirjastus Fookus Meedia. Ajakiri saab värske kujunduse, vahetub peatoimetaja ja senisest mitu korda suurem toimetus toob ajakirja uusi rubriike.

Ajakirja peatoimetajaks asub Marii Karell, kes on eelnevalt olnud mitme ajakirja peatoimetaja ja Eesti turul üliedukaks osutunud ajakirjaformaadi autor. Karelli juhtimisel on Eesti telemaastikule lisandunud ka mitu uut telesaadet (Ringvaade ETVs ja Radar Kanal 2s).

Moe tegevtoimetaja on kümneaastase toimetajakogemusega Kai Väärtnõu. Kuukirja moeosa juhib Anu Lensment, kes on olnud moetoimetaja ka muuhulgas rahvusvaheliste kuukirjade Marie Claire ja Cosmopolitan Eesti väljaannetes.

Septembrinumbrist lisanduvad ajakirja Mood põhjalik reisirubriik ning sisustus- ja disainirubriik, mida koostab ajakirja Diivan endine peatoimetaja Silvia Pärmann.

Ajakirja sisu teravik on endiselt sihitud moele, kuid lisaks saab sellest igakuiselt infot uute restoranide, trendikate poodide ning haaravate kultuurisündmuste kohta. Iga kuu hakkavad Moes kirjutama tuntud kolumnistid ning ilmuma põhjalikud olemuslood.

Moe uuenemisega kaasneb septembris ulatuslik turunduskampaania.

Fookus Meedia annab 2011. aastast välja ajakirja Tiiu, mis on suurima trükiarvuga naistekuukiri Eestis. 2014. aasta kevadest kuulub Fookus Meediale ka nostalgia-, ajaloo- ja elulugude ajakiri Elukiri.

Eesti Ajakirjade Liit avaldas värske tiraažitabeli, mille kuukirjade arvestust juhib Tiiu.

Ajakirjade liitu kuuluvate kirjastajate kuukirjade 2016. aasta mai tiraažide TOP 5 trükikodade andmetel:

  1. Tiiu 25 000
  2. Imeline Ajalugu 24 300
  3. Kodu&Aed 23 500
  4. Naistelehe Nipiraamat 21 800
  5. Ristik 20 900

Juunikuu Tiiu jõuab 16 086 tellijani (eelmise kuuga võrreldes +800 tellijat, aasta varasemaga võrreldes +2700 tellijat). Tegemist on uue rekordiga, ajakirja tellijate arv ületas esmakordselt 16 000 piiri.

Tiiu nr 57.

Märtsis hakkas Tiiu vahel ilmuma moe-, ilu- ja käsitööajakiri Siluett. Uue lisaga kaasnes Tiiu tellimiskampaania, mis andis hea tulemuse: Tiiu aprillinumbril on 15410 tellijat (eelmise kuuga võrreldes +500 tellimust, aastatagusega võrreldes +2000 tellimust).

tiiu+siluett

Märtsis ilmunud Tiiu vahel ilmus esmakordselt kaetud paberil moe-, ilu- ja käsitöölisa Siluett. Uus lisa hakkab ajakirja vahel ilmuma iga kuu.

Siluett on trükitud läikivale kaetud paberile (GraphoCote 65g/m2).

Uut lisa tutvustame turunduskampaaniaga, mis hõlmab internetiportaale (Delfi ja Neti), raadioreklaame (raadiod Elmar ja Kuku) ning sotsiaalmeediat.

Ajakirjade tutvustused

Hinnakirjad

Tehniline info

Kogu info ühes failis

Värkse Elukirja kaanel on Ita Ever:

elukiri_190_545

Ajakirja müügikohtade arv on kasvanud ligi 20% – senise 608 koha asemel on ajakiri nüüd saadaval 724 müügipunktis.

Sellest kuust algab ka ajakirja kampaania raadiotes Kuku ja Elmar.

Oktoobrinumbri klippi saad kuulata siit.

Elukirja oktoobrinumber ilmub trükiarvuga minimaalselt 15 000 eksemplari.

Suurendame jaekogust, sest numbri kaanel alati populaarne Ita Ever. Ajakirjanduse hulgimüügiga tegelev Lehepunkt suurendab Elukirja müügipunktide arvu 10% võrra – senise  608 müügipunkti asemel on Elukiri nüüd saadaval 665 müügikohas.

Oktoobris viime ka koos Apollo ketiga läbi kampaania, kus kõik ajaloo- või elulooraamatute ostjad saavad ostuga kaasa Elukirja värske numbri.

Ühtlasi algab ajakirjal oktoobrist kümme kuud vältav ja 25 000 eurose eelarvega jaekampaania. Ajakirja ilmumisnädalal reklaamime Kuku ja Elmari raadios värskelt ilmunud numbri teemasid.

Augustikuu Tiiul on 15790 tellijat (eelmise kuuga võrreldes +2600 tellijat). Ajakiri ilmub tiraažiga 24500.

tiiu047_545

Ajakirjad Tervisetark ja Maret lõpetavad juulinumbritega iseseisvate väljannetena ilmumise: Tervisetark liitub augustist ajakirjaga Tiiu ja Maret Nipiraamatuga.

Loobume Mareti ja Tervisetarga kirjastamisest, sest ajakirjad on kahjumis ja iseseisvate väljaannetena oli nende kasvupotentsiaal kasin. Mareti müük Nipiraamatut väljaandvale kirjastusele Presshouse ja Tervisetarga liitmine Tiiuga annab meile võimaluse keskenduda hästi toimivatele ajakirjadele Tiiu ja Elukiri.

Tiiu ja Tervisetarga liitmisel sündiva ajakirja täpne tiraaž pole veel teada, kuid kindlasti teeb ajakiri uue tellijate arvu rekordi. Tiiu terviserubriik muutub senisest veelgi mahukamaks.